Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме, що орми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями; щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:
- самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
- переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
- уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів;
- продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.
Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:
- самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
- переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
- уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів;
- продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.
Комментариев нет:
Отправить комментарий