Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання -
1) Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
2) Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
3)Учні мають бути активним у власному навчанні;
4) Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст; процес ; результати;
навчальне середовище.
1) Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
2) Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
3)Учні мають бути активним у власному навчанні;
4) Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст; процес ; результати;
навчальне середовище.
Комментариев нет:
Отправить комментарий